Φιλοσοφία(στόχος και φιλοσοφία του εργαστηρίου)

- Είναι η διδασκαλία της δημιουργικής διαδικασίας με τα εικαστικά μέσα
- Η γνωριμία και προετοιμασία για τους τομείς των καλών και εφαρμοσμένων εικαστικών τεχνών

Δημιουργική διαδικασία
Η δημιουργική ικανότητα έχει δοθεί σε όλους μας και  είναι πολύτιμη για τον καθένα μας καθώς στη φάση της δημιουργικής διαδικασίας ο νους παράγει κάτι νέο και από κείνη τη στιγμή δεν είναι πια αυτός που ήταν , αλλά μεγαλώνει, δημιουργώντας  έτσι τον εαυτό του.

Η δημιουργική διαδικασία διδάσκεται και ο δάσκαλος μπορεί :

- Να βοηθήσει το μαθητή να βλέπει καθαρά χωρίς προκατάληψη , ελεύθερα από προηγούμενες ερμηνείες,
- Να εμπλουτίσει τις γνώσεις του
- Να ενθαρρύνει το ερευνητικό πνεύμα και τον προσωπικό πειραματισμό, οδηγώντας τον σταδιακά στο να αναλάβει εκείνος την ευθύνη της γνώσης του, δηλαδή να του μάθει πώς να μαθαίνει
- Να διδάξει τεχνικές και υλικά και να καθοδηγήσει το παιδί στο να τα εναρμονίζει με τις προθέσεις του, δηλ να διδάξει το δημιουργικό ‘διάλογο’ με τα υλικά
- Να κεντρίσει τη φαντασία
- Να οξύνει την παρατηρητικότητα
- Να το μάθει να ‘αγκαλιάζει’ το λάθος ή το τυχαίο και να ακολουθεί ‘απάτητα’ μονοπάτια που οδηγούν σε απροσδόκητες λύσεις
- Να απελευθερώσει το μαθητή από την προσκόλληση στο τελικό αποτέλεσμα που γεννά τον ανταγωνισμό και την ανασφάλεια και στερεί τη χαρά της διαδικασίας
- Να δημιουργεί ερεθίσματα που θέτουν σε ‘κίνηση’ τις πληροφορίες που έχει στο μυαλό του ενθαρρύνοντας ασυνήθιστους συνδυασμούς
- Να μάθει στο μαθητή να εκτιμά το ομαδικό πνεύμα και τη διαφορετικότητα του καθενός αναγνωρίζοντας τη σημασία , την αξία και τη συνεισφορά της κάθε διαφορετικής θέσης και ερμηνείας.


  • κατευθύνσεις

    Χρήσιμες πληροφορίες (πού μπορεί κανείς να σπουδάσει εικαστικά επαγγέλματα)
  • Τέχνη

    ζωγραφική, γλυπτική, χαρακτική, multimedia art και οι εφαρμοσμένες τους
  • Design

    graphic, fashion, product, interior, 3d animation, web design κ.α.
  • Αρχιτεκτονική

    σπουδές στην Ελλάδα, στην Κύπρο, στο εξωτερικό